Totalt antall sidevisninger

torsdag 21. april 2011

Fem dager til avreise

Nå er det bare fem dager igjen til avreise til Atlanta.
Akkurat nå har vi finni fram "gamle" dollar og noen € vi har hatt liggende. Bortsett fra en haug med cent og dime da, lommeboka blei altfor tjukk av de og de har en minimal verdi. Jan Terje nekta å drasse på alle de, så vi begrensa oss til dollar og quarter :)

Nå skal snart dyrepasseren vår få opplæring i stell av kattene. Både koking av sei og kosing :) Synes jo det er greit at de får det sånn omtrent som de pleier, de er jo litt "sære" på sin måte alle tre og siden vi er vekk, så er det jo greit at  det meste andre rundt de er som normalt. Vi er veldig glade for at dyra kan være hjemme i vante omgivelser når vi er borte.

De siste dagen har vi lest om de tragiske skogbrannene i Texas, en av dem er rundt Dallas. Vi har planer om å reise til Texas på turen og håper at brannene snart er under kontroll. Vi er jo heldige som har et valg om hvor vi vil dra, de som bor i disse områdene er ikke like heldige. Folk har mistet hjemmene sine og noen har blitt skadet og noen har desverre også omkommet. Det brenner over hle hele delstaten. http://www.dagbladet.no/2011/04/20/nyheter/skogbrann/utenriks/usa/texas/16258980/
http://m.nrk.no/m/artikkel.jsp?art_id=17603370

Det begynner vel snart å nærme seg tiden for "prøvepakking" tenker jeg. I alle fall må en begynne å tenke på klær en vil ha med og derfor ikke kan brukes før de pakkes ned.
Jeg blei litt sur på forsikringsselskapet som ikke klarte å få sendt meg kortet med polisenr og telefonnummer i forbindelse med reiseforsikringen i tide. De hadde mer enn god nok tid til det, men siden det ikke var i posten i går, så rekker ikke jeg å få det med. Ikke for det, det er ingen krise, jeg får bare skrive ut det jeg trenger, men hadde liksom vært greit og bare hatt et kort. Forhåpentligvis får vi ikke bruk for det, men en må jo være på den sikre siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar