Totalt antall sidevisninger

lørdag 14. april 2012

Lavkarbosnacks

I dag bestemte jeg meg for å lage litt lavkarbosnacks. Den kan du bruke som tilbehør til taco eller spise den for seg selv.

Jeg tok utgangspunkt i Taffelost (med tomat) fra Tine og skar skiver med en ostehøvel som ikke skjærer altfor tynt. Jeg la skivene på en tallerken med bakepapir og strødde på litt Maldonesalt og litt chilipulver. Her kan du selvfølgelig variere med de smakene du ønsker og liker.

Jeg satt så tallerkenen inn i micro'n på full effekt i 3-4 minutter (prøv deg litt frem). De smaker godt varme, men blir sprøere om du klarer å vente til de blir kalde (det tar ikke så lang tid). :)



Smaker deilig, er raske å lage og er et godt alternativ til potetløv og slike ting og gir en forandring i forhold til baconcrisp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar